Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T14:39:30+01:00
Osmoza to dyfuzja rozpuszczalnika przez błonę półprzepuszczalną rozdzielającą dwa roztwory o różnym stężeniu. Występuje ona u roślin w korzeniach, kiedy woda z gleby jest pobierana do korzeni.

10 4 10
2010-01-15T15:22:29+01:00
Osmoza polega na przenikaniu wody z roztwory mniej stężonego, czyli o większej zawartości wody do roztworu bardziej stężonego, czyli zawierającego mniej wody . =)
8 2 8