Dodaj do łącznika dowolny orzecznik. podkresl następnie całe orzeczenie imienne przykłady:
pomidory z dnia na dzien robiły się........
w przyszłosci zostanę......................
księzyc stawał sie coraz.........
czy jestescie juz...............
nie płacz.jestes.......

3

Odpowiedzi

2010-01-15T15:08:34+01:00
Pomidory z dnia na dzień robiły się coraz słodsze
W przyszłości zostanę astronautą
Księzyc stawał sie coraz jaśniejszy
Czy jestescie juz wielcy
Nie płacz.Jesteś Bohaterem
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:59:58+01:00
Pomidory z dnia na dzien robiły się coraz czerwieńsze.
W przyszłosci zostanę astronautą.
Księzyc stawał sie coraz pełniejszy.
Czy jestescie juz maturzystami ?
Nie płacz, jestes wielki!

12 4 12
2010-01-15T18:25:17+01:00
Pomidory z dnia na dzien robiły się dojrzałe
w przyszłosci zostanę szanowanym człowiekiem ; orzecznik człowiekiem
księzyc stawał sie coraz większy
czy jestescie już gotowi
nie płacz jesteś niewinny
9 3 9