Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:09:47+01:00
- na drogach (znaki drogowe)
- znaki zakazujące np. robienia zdjęć zabytkom
-gdy chcemy poinformować o odległości od jakiegoś miejsca (sklepu) (na poboczach jezdni)
61 3 61
2010-01-15T15:09:55+01:00
W czasie jazdy samochodem (znaki drogowe), w teatrze. kinie, autobusie(wyjście-EXIT, zakaz jedzenia, picia), w czasie spaceru po mieście (drogowskazy np. katedra 500m, WC 300 m i strzałeczki). Na parkingu np. znaczek dla inwalidów, nie parkować. Ip.
78 4 78
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T15:11:39+01:00
Znaki na drogach
ale na przykład na kartonach są symbole na ubraniach(metki),
opakowaniach,
symbole są często używane w nauce, np. symbole planet
gra harcerska
trzeba zachować ciszę
ktoś nie słyszy
przezoznego rodzaju gry
zwykla rozmowa np na gg emil n-k
71 3 71