Odpowiedzi

2010-01-15T15:06:03+01:00
A) 17*50=255dm2
b) 7*1,3/2= 4,55cm2
d)18+8=26cm
2010-01-15T15:09:20+01:00
B) 7[razy]1,3 [pod 7 i 1,3 ] podzieilć na 2 = ? [ to sama /sam obliczysz

a) 17 [razy] 50 = i wyjdzie to sb kalkulatorem można obliczyc
reszty nie wiem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:11:18+01:00
A) P= a×h
a= 50dm
h= 17 dm
p= 50dm×17dm= 850dm2

b) P= e×f:2
e= 7cm
f= 1,3 cm
P= 7cm×1,3cm:2=4,55cm2

c)P=a×a P=a×b (kwadrat jest prostokątem)
a×b=30cm2
a=5cm
b=6cm
Ob=2×a+2×b
Ob=2×5cm+2×6cm= 10cm+12cm= 22cm

d) Ob=a×2+b×2
P= a×b
36cm2:9cm= 4cm
9cm×2+4cm×2=26cm
1 5 1