Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T15:11:32+01:00
45-25=20
20:2= 10
25+10=35
odp Bartek ma 10 lat, a jego tata 35.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T15:13:40+01:00
Wiek taty: x
wiek Bartka: y

x+y=45
x-y=25
x+y+x-y=70
2x=70 /:2
x=35
35+y=45
y=45-35
y=10
x=35

Odp: Bartek ma 10 lat, a tata 35 lat.
1 5 1
2010-01-15T15:55:11+01:00
X - wiek taty
y - wiek Bartka

x + y = 45
x - y = 25

x + x + y - y = 70
2x = 70 | : 2
x = 35

35 + y = 45
y = 45 - 35
y = 10

x = 35
y = 10

Odp. : Bartek ma 10 lat, a jego tata ma 35 lat.

Pozdrawiam! :)