Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:26:36+01:00
Merkury.
Odkrywca - Babilończycy.

Wenus.
Odkrywca - Nieznany.

Ziemia.

Mars.
Odkrywca - Nieznany.

Jowisz.
Odkrywca - Nieznany.

Saturn.
Odkrywca - Starożytni Babilończycy.

Uran.
Odkrywca - William Herschel.

Neptun.
Odkrywca - John Couch Adams
Johann Gottfried Galle.
2010-01-15T19:30:30+01:00
Merkury
wenus
ziemia
mars
jowisz
saturn
uran
neptun

Nie mam pojęcia kto je odkrył!!! ;(