Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:17:59+01:00
Poprzez zapisanie się do lektorow... tam będę czytć Pismo Święte..
poprzez dawania ofiar na biedne dzieci np.
poprzez uczestnictwo w niedzielnej Mszy Swietej, róznacu, roratach, drodze krzyzowej itd. ;)
a przezde wszystkim poprzez dawanie dobrego przykładu innym...
1 1 1
2010-01-15T15:19:31+01:00
W życie mojej parafii możesz włączyć się przez wiele rzeczy.Zapisz się do jakiegoś kółka kościelnego,do churu do parafialnego caritas pomagaj w domach opieki społecznej.Zawsze bądź na posterunku i gotowa do pomocy.Poprzez zbiórki pieniędzy i różnych rzeczy dawaj też na biedne dzieci.
1 1 1
2010-01-15T15:28:06+01:00
Zapisując się do kółka kościelnego
1 2 1