Odpowiedzi

2010-01-15T15:19:54+01:00
Z tw. pitagorasa

x- odległość od punktu wyjscia

500^2+200^2=x^2
250000+40000=x^2
290000=x^2
x=538,5m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:22:40+01:00
Ponieważ najpierw biegł w kierunku północno wschodnim a potem skręcił i biegł dalej w kierunku północno zachodnim to gdy skręcał to zrobił kąt 90*
zatem powstał trójkąt prostokątny a odległość można obliczyć z twierdzenia pitagorasa czyli
odległość do kwadratu = 500²+200²
zatem Odległość =√290000
czyli 538,52 km.