Jesień

Podobno jesienią
kiedy duchy
wysypują się jak grzyby
c o ś c h o d z i ł o

Poszedłem sprawdzić
ot trochę łopianów
sympatyczne ćmy
nic więcej

Nazajutrz mówiono
c o ś c h o d z i ł o
w gabardynowym płaszczu

Kiedyś poszedłem tam
z siostrzyczką
zarwaliśmy bukiet paproci
na rumowisku

Nazajutrz mówiono
c o ś c h o d z i ł o
z c z y m ś m n i e j s z y m
Z utworu wypisz epitety(jeżeli są)metafory,porównania,ożywienia,uosobienia,wyrazy dźwiękonaśladowcze.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:13:36+01:00
Epitety : sympatyczne , gabardynowym , mniejszym
metafory : kiedy duchy wysypują się jak grzyby
porównania : wysypują się jak grzyby
ożywienia : brak
uosobienia : brak
wyrazy dźwiękonaśladowcze : brak

;)
2010-01-15T20:04:53+01:00
Porównania - wysypują się jak grzyby
metafor - kiedy duchy wysypują się jak grzyby
epitety - gabardynowym ,sympatyczne , mniejszym
ożywienia, uosobienia, wyrazy dźwiękonaśladowcze- nie występują