Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:33:34+01:00
1)zasze byc koleżenskim i pomocnym
2)twoja kultura osobista świadczy o tobie(nie używanie wulgaryzmów)
3)nie załatwiaj sporów przemocą
4)bądź tolerancyjny dla "innych(wyznanie,kolor skóry)
5)baw się tak by uczyc tego co dobre,a potępiaj to co złe
10 3 10
2010-01-15T15:37:07+01:00
Np:
-nie być obojętnym i pomagać słabszym
-reagować natychmiast jeśli ktoś jest w niebezpieczeństwie
-dzielić się swoja wiedzą z innymi
-być wzorem dla innych
-być gotowym do pomocy

nie wiem czy o to chodziło ?



10 4 10
2010-01-15T16:20:39+01:00
-Porozmawiać z nimi
-Pogodzić ze sobą
-Poprosić Panią nauczycielkę,aby przeprowadziła lekcję na temat:"Jak pogodzić ze sobą skłóconych uczniów?"
-Zapytać o co chodzi
-Nie przeklinaj
-Nie wszczynaj bójek
-Gdy sprawa zajdzie za daleko-iść na policję
-Gdy nic nie zadziała-Trzymać się z daleka i pozwolić im się zabić! xD
6 3 6