Jakie znaczenie w życiu każdej rodziny ma stół ? (Ponumeruj te punkty według ważności)

-jest miejscem jak każde inne
-okazją do rozmowy
- spiżarnią,gdzie znajdę to,co lubię
- miejscem kłótni
-miejscem spotkań i pojednania
-miejscem kontaktu z Chrystusem
-ciężkim obowiązkiem


Z góry dziękuje ! Zróbcie i pomozcie mi !! Pliska :))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:46:18+01:00
-miejscem kontaktu z Chrystusem
-miejscem spotkań i pojednania
-okazją do rozmowy
-spiżarnią,gdzie znajdę to,co lubię
-jest miejscem jak każde inne
-ciężkim obowiązkiem
- miejscem kłótni
10 4 10
2010-01-15T15:47:16+01:00
1.Okazją do rozmowy.
2.Miesiącem spotkań i pojednania.
3.Miejscem kontaktu z Chrystusem.
4.Ciężkim obowiązkiem.
5.Jest miejscem jak każde inne.
6.Ciężkim obowiązkiem.
7.Spiżarnią,gdzie znajdę to,co lubię.
5 1 5
2010-01-15T16:10:25+01:00
1.miejscem spotkań i pojednania
2.miejscem kontaktu z Chrystusem
3.-okazją do rozmowy
4. spiżarnią,gdzie znajdę to,co lubię
5.jest miejscem jak każde inne
6.- miejscem kłótni
7.-ciężkim obowiązkiem
1 5 1