Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T15:41:41+01:00
106%=1802
100%=x

1,06x=1802
x=1802/1,06
x=1700

Cena początkowa wynosi 1700 zł
2010-01-15T15:44:18+01:00
106%-1802
100%-x
x=100% razy 1802
------------------------
106%
x=1700 zł


mam nadziej ze jest dobrze ;)
  • m12
  • Początkujący
2010-01-15T15:46:02+01:00
X+6%x=1802
x+0,06x=1802
1,06x=1802/1,06
x=1700
odp.cena towaru przed podwyżką wynosiła 1700zł