Proszę o pomoc z zadaniami

1. na podstawie rysunku odpowiedz, dlaczego grzyby pełnia ważną rolę w przyrodzie:
Odp: .................................................
(obrazki do zadań w załączniku)


2. Wybierz grzyby jadalne:
a) muchomor czerwony
b)kolarz
c)piestrzenica kasztanowa
d)opieńka
e)kania czubajka
f) pieprznik jadalny

3

Odpowiedzi

2010-01-15T15:58:19+01:00
1.nie mogę otworzyć tego obrazka
2. b,d,e,f
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T16:40:12+01:00
GRZYBY SPEŁNIAJĄ WAŻNĄ ROLE W PRZYRODZIE, PONIEWAŻ ROZKŁADAJĄ LIŚCIE I INNE ODPADKI ORGANICZNE Z KTÓRYCH PÓŹNIEJ TWORZY SIĘ PRÓCHNICA I SOLE MINERALNE.A TE Z KOLEI UŻYŹNIAJĄ GLEBĘ.

GRZYBY JADALNE TO;
B)KOŹLARZ
c)piestrzenica kasztanowa
opieńka
e)kania czubajka
f) pieprznik jadalny
1 1 1
2010-01-15T21:53:46+01:00
1.Odp.:Grzyb oczyszcza środowisko.
2.b), c), d), f)