Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:57:59+01:00
Jak sie śmiać
1. Otworzyć usta
2. Pokazać zęby
3. Nie pokazywać zębów, jeśli rano ich nie umyliśmy
4. Wydać z siebie niezidentyfikowany odgłos, upodobniony do 'ha'
5. Powtórzyć ten odgłos
6. I tak, aż nam się znudzi
1 5 1
2010-01-15T19:43:41+01:00
Wybrałam proporcję 'jak się śmiać'
1. Przyjść do swojego pokoju.
2. Usiąść na krześle koło swojego biurka.
3. Spojrzeć na kartkę ze swoimi ocenami, która znajduje się na biurku.
4.Czym prędzej udać się do kuchni i wyciągnąć pudełko z lekami.
5.Znaleźć leki uspokajające i szybko je zażyć.
6. Po chwili zacząć się śmiać.
1 5 1