Odpowiedzi

2010-01-15T15:57:04+01:00
My friend told me that he has a cough -mój przjaciel powiedział mi że miał kaszel
Yeasterday I 've got a fever - wczoraj miałem goraczke
I had sore throat that I stayed at home- Miałem ból gardła wiec zostałem w domu
My spine is ill - mój kręgosłup mnie boli
2 3 2
2010-01-15T15:59:03+01:00
1.Human brain is larger than a brain of ostrich. - Ludzki mózg jest większy niż mózg strusia.
2. I've got a fever. - Mam gorączkę.
3. My dad has got a sore throat. - Mój tata ma ból gardła.
4. My cousin's friend has got a curved spine. - Przyjaciel mojego kuzyna ma krzywy kręgosłup.
5. My mom has got a wet cough. - Moja mama ma mokry kaszel.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:05:12+01:00
1. People have got a big brain. (Ludzie mają duży mózg)
2. I have got a high fever. ( Mam wysoką gorączkę)
3. She has got a sore throat. (Ona ma bolące gardło.)
4. I have got a pain of spine. ( Mam ból kręgosłupa.)
5. Oh. you have got a strange caugh. (Masz straszny kaszel)


Pozdrowienia :)