Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:55:01+01:00
Moim ulubionym sakramentem jest I Komunia Święta.Dlaczego?Ponieważ głęboko w pamięci został mi ten szczególny dzień w którym po raz pierwszy przyjęłam/przyjąłem Jezusa do swego serca.Przygotowywałem/am się do tego momentu z wielkim zaangażowaniem i poświęceniem.Regularnie chodziłam/łem do kościoła, uczyłem się o Jezusie wiele,wiele więcej niż w całym swoim życiu.Uważam że większość ludzi wspomina ten piękny dzień z radascią i dlatego jest on moim ulubionym
3 5 3
2010-01-15T18:26:54+01:00
Moim ulubionym sakramentem jest bierzmowanie. Jest to pierwszy sakrament który przyjełam w pełni świadomie. W dniu bierzmowania Duch Święty spłynął na mnie i teraz będzie kierował moim życiem. Jestem szczęśliwa że przyjełam ten sakrament. Wspominam go bardzo dobrze, pomiomo wcześniejszych egzamiach.
3 4 3
2010-01-15T20:03:32+01:00
Moim ulubiomym sakranentem jest eucharystia ponieważ w tym sakramencie Jezus przychoidzi do mego serca. Jeżeli przystępuję do Komunii oznacza to że mam czyste serce. jednoczy wiernych z ofiarą Chrystusa i uzdalniania do miłości.
2 5 2