Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:39:09+01:00
Kochana Babciu!

W pierwszych słowach mojego listy chciałabym Cię serdecznie pozdrowić!
Ferie spędziłam bardzo przyjemnie . Poznałam we Wrocławiu wielu ciekawych ludzi. Razem z moją przyjaciółką Zosią chodziłam na lodowisko i swietnie sie bawiłam . Jest mi smutno ponieważ niedługo zaczyna sie szkoła a ja jeszcze chciałabym pobyć ze znajomymi tu we Wrocławiu.
Bardzo Cię pozdrawiam i mocno ściskam!!
Twoja kocha wnuczka ...



:)
2 5 2
2010-01-15T17:06:54+01:00
Warszawa, 13.02.10rok
Kochana Babuniu!
Na początku listu chciałam Cię bardzo serdecznie pozdrowić.
Już niedługo ferie zimowe. Nie mogę się doczekać.U nas w Warszawie spadło bardzo mało śniegu, a ciekawa jestem jak tam u Ciebie w Zakopanem? Bardzo stęskniłam się za Tobą i za dziadkiem. Mama obiecała, że na ferie do Was przyjadę.
Nie mogę doczekać się spotkania z Wami, najserdeczniejsze życzenia ode mnie i rodziców z Warszawy

Paulina
1 2 1