Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:13:56+01:00
Duchu święty napełnij mnie łaską swoich darów.
Ześlij na mnie blask mądrości,rozumu i rady, abym mógł dokonywać właściwych wyborów.
Napełnij mnie darem męstwa abym nie bał się stawiać czoło przeciwnościom losu.
Daj mi łaskę pobożności i bojaźni abym potrafił nie nadużywać twojego miłosierdzie.
Amen
5 3 5
2010-01-15T19:37:25+01:00
Dziekuję,Duchu Święty za dar życia,
dar jedności z Jezusem Chrystusem,
która stala się moim udziłem dzięki Twemu dziełaniu.
Dziekuję,Duchu Święty,za dar przyłączenia mnie
do Jezusa Chrystusa i uczynienia mnie Jego uczniem.
Dziekuje ,Duchu Świety , za dar poznawania nauki
Jezusa Chrystusa i za dar uwierzenia
w jego zbawcze posłannictwo do wszystkich ludzi.

Mam to z książki od religii;p
4 3 4