Odpowiedzi

2010-01-15T16:11:03+01:00
Przykro mi, ale jest to program płatny, wchodzący w skład pakietu Office.
Tutaj masz darmowy zamiennik:
http://pl.openoffice.org/
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:21:05+01:00
Http://www.microsoft.com/poland/office/trial/default.mspx

I zjedź troche na dół i znajdź wersję:

"Microsoft Office System
Microsoft® Office 2007 dla Użytkowników Domowych
Dowiedz się więcej"

I kliknij 'pobierz'.

`To jest wersja testowa, działa 30 dni.
Za pełną wersję musisz płacić..
W skład Mocrosoft Office wchodzą cztery programy,
między innymi PowePoint.
2010-01-15T16:55:45+01:00
Http://www.microsoft.com/poland/office/trial/default.mspx