Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:12:00+01:00
29cm-(2×12cm)=29cm-24cm=5cm
Odp. Drugie ramie jest takie samo czyli 12cm bo to trójkąt równoramienny, podstawa wynosi 5cm...
17 4 17
2010-01-15T16:19:31+01:00
Ob=29cm
ramie=12 cm
trójkąt ma 2 ramiona czyli 2x12cm
a to co wyjdzie to podstawa
czyli rozwiązanie:
29cm-(2x12cm)=29cm-24cm=5cm

Odp.:Ramiona trójkąta mają po 12cm a podstawa 5cm.
10 4 10
2010-01-15T16:19:38+01:00

obwód - 29cm
pierwsze ramie - 12cm
drugie ramie - 12cm
podstawa - ?

Trójkąt (akurat ten) sklada sie z podstawy i dwoch ramion o tej samej dlugosci.

29 - (12 + 12)= 29 - 24 = 5

Odp: Podstawa wynosi 5 cm, a ramiona po 12 cm

11 4 11