Odpowiedzi

2010-01-15T16:21:00+01:00
Największa depresja – Morze Martwe – ~398–408 m p.p.m.
Najniższym punktem Europy jest depresja na Nizinie Nadkaspijskiej (28 m p.p.m.).
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T16:33:21+01:00
MOrze martwe 398–408 m p.p.m.
nizina Nadkaspijska28 m p.p.m.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:40:05+01:00
Azja-Morze martwe (-408 m n.p.m ,inne zródła podają -420 m n.p.m.)
Europa-Nizina Nadkaspijska (-28 m n.p.m.)


informacja VADEMECUM MATURA 2009 GEOGRAFIA
2 4 2