Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:48:25+01:00
Dlaczego wybrałam Otylię Jędrzejczak? Choćby dlatego, że pokazuje jak można się podnieść z ludzkiego upadku.
W 2001 roku zdobyła srebro MŚ na 100 m stylem motylkowym i złoto ME na 200 m stylem motylkowym. Rok później była druga na ME w Berlinie na 100 m i pierwsza na 200 m stylem motylkowym. 4 sierpnia 2002 r. w finale na 200 m ustanowiła rekord świata - 2.05,78. Została tym samym pierwszą polską rekordzistką świata w pływaniu. W 2003 roku zdobyła złoto na 200 m i srebro na 100 m na MŚ w Barcelonie. Na mistrzostwach Europy 2004 w Madrycie zwyciężyła na 200 m i była trzecia na 100 m stylem motylkowym.W sierpniu 2004 r. zdobyła złoty medal igrzysk olimpijskich w Atenach w pływaniu na 200 m stylem motylkowym. Ostatnie jej trofeum to złoty medal pływackich mistrzostw świata w Montrealu zdobyty 29 lipca 2005 r. na 200 m stylem motylkowym i nowy rekord świata na tym dystansie . Jednak pomimo tylu sukcesów jest tylko człowiekiem i tak jak każdy z nas ma prawo się mylić. 1 października 2005 doznała poważnego uszczerbku na zdrowiu oraz co najgorsze straciła swojego młodszego brata. Jednak kibice nie opuścili jej w potrzebie. Po otrzymaniu wyroku w zawieszeniu wróciła do pracy i dzięki pracy trenera, psychologa i całego sztabu przygotowawczego znów zaczęła odnosić małe, ale jakże cieszące sukcesy.
Przykłady takich ludzi jak ona pokazują nam, że nigdy nie powinniśmy się poddawać. Właśnie, dlatego wybrałam ją na człowieka wartego opisania.
3 5 3
2010-01-15T21:59:37+01:00
Otylia Jędrzejczak wygrała kilka razy na mistrzostwach świata, igrzyskach olimpijskich.Podziwiam ją za to ze podniosła sie po śmierci brata.
1 3 1