1. Napisz zaproszenie na koncert filharmonii ( zapraszającym jest dyrektor filharmonii ) napiszcie najważniejsze informacje.

2.Napisz ogłoszenie dotyczące zgubienia portfela.

PS: Jak będzie porządnie dam naj .. Wcześniej pisac mi w wiadomości ze rozwiązesz

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:23:31+01:00
1. Chciałbym zaprosić Radę Miasta Warszawa, na koncert który odbędzie się dnia 25 stycznia 2010r. w Filharmonii Narodowej o godzinie 17:00. Na koncercie będzie grany balet "Dziadka do orzechów" Piotra Czajkowskiego. Będzie nam bardzo miło jeśli przyjdziecie.

Dyrektor Filharmonii

2. UWAGA!!!!

Dnia 15.01.2010r. w okolicach Państwowej Szkoły Muzycznej I st. został zgubiony portfel. Był on zrobiony ze skóry koloru brązowego. BYŁY W NIM WSZYSTKIE MOJE DOKUMENTY. Znalazcę czeka duża nagroda. Telefon kontaktowy: 511128564.
3 3 3
2010-01-15T16:28:21+01:00
Mam zaszczyt serdecznie zaprosić państwa na koncert filharmoni .koncert ten odbedzie się 18.01.2010 rok o godzinie 19:00

Serdecznie zapraszam]
dyrektor filharmoni

OGŁOSZENIE
Zgubiłam portfel znajdowały się w nim karty i dokumenty ... Zgubiłam go w oklicach złotych tarasów . Osoba ,którą znajdzie portfel prosze o kontakt na numer 511122409 ... Nagroda pieniężna
2 4 2
2010-01-15T16:34:20+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić Panią Marie Kowalską na koncert filharmonii, który odbędzie się dnia 15 maja, o godz. 16.30 w budynku przy ulicy Chopina 13.
Dyrektor Filharmonii Wrocławskiej

Ogłoszenie
2 lutego na ulicy Kwiatowej zgubiłam portfel. Skórkowy w kolorze bordowym. Były w nim dokumenty i pieniądze. Uczciwego znalezcę proszę o kontakt pod numerem telefonu: 785423184. Przewidziana nagroda pieniężna.
2 5 2