Nad zadaniem trzeba trochę pomyśleć . Proszę na około od 5 do 8 zdań . Maksymalnie 15 zdań.
Zadanie: Dopisz własne zakończenie tego opowiadania.

Mała wieś ; drogą przejeżdża rowerzysta. To młody chłopak , który miesza tu w okolicy , od dłuższego czasu , trenuje kolarstwo. Jest bardzo lubiany , ma wielu kolegów i koleżanek. wszyscy oni wierzą w to , że Michał zostanie kiedyś sławnym kolarzem . Czas szybko mijał. Minęły trzy lata , w czasie których chłopak ciężko i wytrwale trenował. Zaczął wreszcie osiągać sukcesy. Wygrał kilka wyścigów , które dały mu pewność siebie. Coraz więcej czasu poświęcał na treningi jednocześnie coraz rzadziej spotykał się ze swoimi starymi znajomymi. Poznawał wciąż nowych wpływowych ludzi i zapomniał o tych , którzy w niego wierzyli gdy rozpoczynał karierę. Z czasem zaczął na nich patrzeć z góry , stał się zadufany w sobie . Nie dzwonił do nich , nie odwiedzał . Minęły jeszcze dwa lata i Michał zapominał o swoich korzeniach. Miał piękną willę , sportowy samochód . Niestety , im bardziej był sławny i bogaty , tym bardziej czuł się Samotny. Zapomniał o jednej ważnej rzeczy , że pycha jest największym złem tego świata .

3

Odpowiedzi

2010-01-16T08:08:39+01:00
...Zrozumiał więc, że źle zrobił porzucając swoich przyjaciół. Wrócił do rodzimej wioski i zaprosił wszystkich do swojej villi. Lał się szampan i inne alkohole. Michał przeprosił starych kumpli,że o nich zapomniał i zaproponował,żeby zamieszkali u niego.Koledzy przystali na propozycję, a Michał dodał,żeby byli na wyścigu. Nareszcie Michał nie czuł się samotny. W końcu miał kolegów. Z czasem poznał dziewczynę z wioski, z którą się orzenił. i żyli długo i szczęśliwie w sławie, bogactwie i miłości. :L
2010-01-16T08:21:39+01:00
Pewnego razu miał wypadek,trafił do szpitala.Był cały połamany.Potrzebował długiego leczenia i dużo pieniędzy.Im dłużej tam był tym bardziej czuł się samotny.Nikt go nie odwiedzał.Zdobył tylko miłość młodej pielęgniarki która otworzyła mu oczy na to że stał się zapatrzonym w siebie.Gdy wyszedł ze szpitala razem ze swoją dziewczyną powrócił do starych znajomych.Ponieważ zrozumniał że prawdziwa przyjaźń dużo znaczy w życiuu człowieka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T09:42:00+01:00
I zapomniał, że przyjaźń jest najważniejsza. Zadzwonił więc do dawnych przyjaciół. Liczył, że ktoś odbierze jego telefon. Jednak nic takiego się nie stało. Pojechał więc do Małej Wsi. Tam spotkał dawnych przyjaciół. Lecz oni,mimo iż go poznali, przeszli obok niego bez słowa. Michał podbiegł do nich, lecz ci rozmawiali między sobą. Dał sobie spokój. Wrócił do swojej willi. Od tego czasu nie myślał już o pieniądzach, tylko o tym : jak stać się lepszym człowiekiem.