Odpowiedzi

2010-01-15T17:07:49+01:00
Drogi Maćku!
Wiem ,że jest Ci ciężko bo Edyta cię zostawiła. Naprawdę zastanów się nad tym co chcesz zrobić. Pomyśl sobie co będzie czuła twoja matka.Ona cię kocha. Na świecie jest wiele dziewcząt . Gdy to zrobisz nigdy nie ujżysz juz swojej matki i ojca. Przemyśl to.






PepexD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:38:46+01:00
Cześć stary
Wiem, że ostatnio przeżywasz ciężkie chwile w szkole.
Posłuchaj mnie uważnie. Samobójstwo to nie jest rozwiązanie. Na tym świecie jest wiele osób, którym na tobie zależy. Dlatego żyj. Nie tylko dla nich, ale również dla siebie. Pokaż, że potrafisz wygrać z przeciwnościami losu. Ja wierzę w to, że z pomocą moją i Czesia dasz radę. Bo od tego są kumple, żeby sobie pomagać

SebA91