Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:43:58+01:00
⅔*¼*x=4
⅙x=4
x=4*6
x=24 - tyle kostek miała czekolada
1 2 1
2010-01-15T16:44:36+01:00
(2/3)*(1/4) = 2/12 = 1/6
1/6 ---> 4 kostki czekolady,
zatem w całym kawałku będzie 6 razy więcej, bo 1 = 6/6
4*6 = 24
Odp. Cała czekolada składała się z 24 kostek.
2010-01-15T16:47:07+01:00
Na zółto w załączniku zaznaczone sa 2/3 jednej z czterech czesci czekolady
2/3 --->4
cała czekolada to 6*2/3
4*6 = 24
odp tabliczka ma 24 kawałki