Odpowiedzi

2010-01-15T23:07:56+01:00
W poznaniu za 100 lat będzie zmienione prawo .
Dzieci i młodzież będą chodzic do szkoły w dni robocze a w dni powszednie będą miały wolne.
Nie będzie już poznańskich koziołków , zamiast nich zostaną utworzone czterolistne koniczynki , na znak tego że Poznań to miasto ludzi szczęśliwych .W każdym parku latem będą utworzone aleje pięknych kwiatów , a zimą staw na którym będzie można jeździc na łyżwach .
Powstanie wiele ośrodków rekreacyjnych w tym baseny.
Zimą zostanie otworzona największa i najwyższa stocznia oraz najliczniejsza stadnina koni .
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T23:08:55+01:00
Juz przepisałam całe i wyszłam przez przypadek i skasowałam .;/ Więc wysyłam skan... I tu ci jeszcze dopisze co jest dalej..;] "Moga wybrac się na rower po licznych ścieżkach rowerowych. Dzieki kopule pokrywającej Poznan klimta jest cieplejszy, co sprawia, ze edukacja może odbywać się na dworze.
Tak właśnie wyobrażam sobie Poznań za 100 lat."
1 5 1