Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:07:33+01:00
Chrześcijanin powinien:
- modlić się
- spełniać dobre uczynki
- przestrzegać przykazań
- przyjmować sakramenty
- być dobrym dla innych
- miłować swoich braci
- głęboko wierzyć
- chodzić do kościoła
- nie przeklinać
- nie być samolubny
3 3 3
2010-01-15T17:24:08+01:00
Każdy chrześcijanin powinien być oddany panu i pomagać bliźnim nie wyzadzac im krzywdy i zawsze starać się stawać w obronie innych ludzi którzy tego potrzebują każdy kto spełnia 10 przykazań ma szanse na zbawienie. Jezus daj nam je aby nasze zycie bylo piękne i godne podziwu
2 3 2
2010-01-15T17:47:13+01:00
Powienien czcić swojego Boga, Kochać go, Miłować swojego Pana, I Bliżniego swego jak siebie samego, powinien miec szacunek do rodziców, modlić się za nich, nie pyskować itp. Nie powinien doposzczać się zabójst, nie może kraść. Prawdziwy chcrześcijan powinien codziennie rozmiawiać z Panem Bogiem, przez modlitwę. Powinien czytać Pismo Swięte i praktykować dobre uczynki. Powinien być pomocny dla innych i dzielić się wszystkim tym co ma.
1 5 1