Odpowiedzi

2010-01-15T17:01:28+01:00
Die stosowany jest to rzeczówników rodzaju zeńskiego liczby pojedynczej
das do rzeczówników nie jejakich liczby pojedynczej
w róznych przypatkach podlegaja one zmianie tak jak umnas odmienia sie rzeczowniki w niemieckim zmienaja sie tylko przedrostki der, die i das
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:02:13+01:00
Der to rodzajnik męski
Die to rodzajnik żeński
A Das to rodzajnik nijaki
Do każdego rzeczownika trzeba dodać rodzajnik
1 5 1
2010-01-15T17:10:15+01:00
Die, das i der to rodzajniki które dodajemy przed rzeczownikami w języku niemieckim.
Die - to rodaj żeński
der- męski
das- nijaki
1 5 1