Temat: Zaimki
1.Popraw błędy w podanych zdaniach.
a)Daj mi tego flamastra.
b)Kogo jest ten kapelusz?
c)Nie będę jego słuchał.
d)Ile chłopców nie ma w szkole?
e)Powiem tobie prawdę.
f)Mi się to podoba.
g)Dokąd nie będzie cię w Polsce?
h)Podaj mi tę książkę, co leży na stole.
i)Pomóż mi rozwiązać te zadanie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:05:18+01:00
A) Daj mi ten flamaster.
b) Czyj jest ten kapelusz?
c) Nie będę go słuchał.
d) Ilu chłopców nie ma w szkole?
e) Powiem Ci prawdę.
f) Podoba mi się to.
g) Do kiedy nie będzie Cię w Polsce?
h) Podaj mi książkę, tą co leży na stole.
i) Pomóż rozwiązać mi to zadanie.
49 4 49
2010-01-15T17:11:57+01:00
A)Daj mi ten flamaster.
b)Czyj jest ten kapelusz?
c)Nie będę go słuchał.
d)Ilu chłopców nie ma w szkole?
e)Powiem ci prawdę.
f)Mnie się to podoba.
g)Do kiedy nie będzie cię w Polsce?
h)Podaj mi tę książkę, która leży na stole.
i)Pomóż mi rozwiązać to zadanie.
71 4 71