Proszę pomóżcie
PILNE!!!

1. w której porze roku można spotkać w lesie najwięcej grzybów? Uzasadnij swoja odpowiedz jednym zdaniem:
............................................................................

2. Wybierz 3 cechy charakterystyczne paprotników.
a) rosną najczęściej w środowiskach wilgotnych i zacienionych.
b)rosną najczęściej w środowiskach suchych i nasłonecznionych
c) rozmnażają się przez zarodniki wytwarzane w zarodnikach
d)wytwarzają kwiaty
e) w ich budowie wyróżniamy korzeń, łodygę i liście
f) ich ciało nie jest zróżnicowane na korzeń, łodygę i liście

proszę o szybka pomoc
daje naj

3

Odpowiedzi

2010-01-15T17:08:03+01:00
Najwiecej grzybów rosnie wna jesieni bo jest wilgotno
zad 2 --> a, c, e
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:11:55+01:00
1.jesień i pózne lato poniewaz jest to deszczowa pora i grzyby maja doskonałe warunki do rośniecia
2.a,e,c
1 5 1
2010-01-15T18:52:25+01:00
1. JESIEŃ ponieważ wtedy jest najwięcej wilgoci, Wtedy jest dużo opadów deszczy
a), c), e)
1 5 1