Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:27:40+01:00
Na dbv.pl rejstrujesz się i najlepiej zrób jakąś krótką biografię musisz znać trochę htmla ja ci tu podam podstawowe

<br> enter
<center> wtśrodkowanie(tekst wpisujesz w środek) </center>
<b> pogrubienie </b>
<u> podkreślenie </u>
<i> przechylenie </i>


w newsie daj całą biografię i git
1 5 1
2010-01-15T17:45:21+01:00
Jeśli chcesz stronę taką jak ta: http://www.makipl.pl.tl/
To wystarczy że:
1.wejdziesz na stronę http://www.stronygratis.pl/
2.I po kolei zrobisz wszystko co jest wymagane

Jeśli chcesz stronę taką jak ta: http://projectgame.dbv.pl/news.php [Oczywiście moja xD]

to wystarczy że wejdziesz na stronę http://www.vgh.pl/ i na dole masz załóż stronę WWW


1 5 1
2010-01-15T20:47:26+01:00
Zakładaszkonto e-mail na interia i wchodzisz w strona WWW. I tam musisz po kolei wspisywać o to co cię proszą.
2 3 2