Odpowiedzi

2010-01-15T17:24:49+01:00
Dawniej umierało się w młodszym wieku niż teraz. Wtedy większośc ludzi była zabijana,a teraz umiera się nawet powyżej stu lat...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:50:47+01:00
Po krótkiej analizie dochodzę do wniosku, że śmierć zaczyna rozwijać się pod względem sposobów jej zadania.
Na przkład w średniowieczu ludzie umierali przede wszystkim dlatego, bo medycyna nie znała wielu chorób, więc nie można było ich wyleczyć.
poza tym ludzie umierali podcas bitew, ze starości lub w pojedynku.
Obecnie nie stosuje się już pojedynków ani mieczy, a lekarze znają już większoć chorób.
Można umrzeć z przedawkowania alkoholu, od narkotyków, w zamachu bombowym, od broni palnej, od zatrucia gazem z instalacji.
Poza tym ciągle toczą się jakieś wojny, np. w Afganistanie, które pochłaniają wiele ofiar w ludziach.