Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:38:24+01:00
- Drzewce (koło Nałęczowa) 52°16'23″N 15°08'38″E
- Deli 28°07'N 77°02'E (delhi)
- Nowy Jork 40°42'N 74°00'W
- Gdynia 54°30'N 18°32'E
- Sydney (w Ameryce) 33°52'S 151°12'E
- Kair 30°03'N 31°14'E
- Rabat 34°02'N 6°50'W
- Buenos Aires 32°29'S 58°14'W
- Cambera 35°18'S 149°07'E (canberra)
- Hawana 23°06'N 82°23'W
- Barcelona 10°08'N 64°43'W
23 4 23
2010-01-15T17:54:25+01:00
- Drzewce 52°16'23″N 15°08'38″E
- Deli 28°07'N 77°02'E
- Nowy Jork 40°42'N 74°00'W
- Gdynia 54°30'N 18°32'E
- Sydney 33°52'S 151°12'E
- Kair 30°03'N 31°14'E
- Rabat 34°02'N 6°50'W
- Buenos Aires 32°29'S 58°14'W
- Cambera 35°18'S 149°07'E
- Hawana 23°06'N 82°23'W
- Barcelona 10°08'N 64°43'W
11 4 11
2010-01-15T21:03:58+01:00
1.
2. 28°36''N 77°12' E
3. 40° 42' N 74° 00' W
4. 54° 30' N 18° 32' E
5.
6. 30° 03' N 31° 14' E
7. 34° 2' N 6° 50' W
8. 34° 35' S 58° 55' W
9. 35° 18' S 149° 07' E
10. 23° 06' N 82° 23' W
11. 41°24′ N 2°10′ E
14 3 14