Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:55:26+01:00
Każde nadmorskie państwo posiada strefy ekonomiczne na morzu, na których tylko to państwo ma prawo do łowienia ryb czy wydobywania surowców z dna morza.

Polska Strefa Ekonomiczna graniczy na północy ze strefą szwedzką, na północnym zachodzie z duńską, na zachodzie z niemiecką, a na północnym wschodzie z rosyjską.

  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T20:46:54+01:00
Każde nadmorskie państwo posiada strefy ekonomiczne na morzu, na których tylko to państwo ma prawo do łowienia ryb czy wydobywania surowców z dna morza.

Polska Strefa Ekonomiczna graniczy na północy ze strefą szwedzką, na północnym zachodzie z duńską, na zachodzie z niemiecką, a na północnym wschodzie z rosyjską.