Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:06:27+01:00
Warmińsko mazurskie rozdarcie- 1425r
katusze pod cegielowem-1368
wojna macedońska-1540
;DD
1 5 1
2010-01-15T18:13:20+01:00
Warmińsko mazurskie rozdarcie bylo w roku - 1425r
katusze pod cegielowem wydaje mi sie ze byly w lipcu -1368
wojna macedońska zaczela sie w -1540


Mam nadzieje ze pomoglem ;)
2010-01-15T18:25:24+01:00
Warmińsko mazurskie - 1425r
katusze pod cegielowem -1368
wojna macedońska -1540