Proszę o poprawne przetłumaczenie poniższych zadań na język angielski oraz proszę, ABY NAPISAĆ JAK WYMAWIAĆ KAŻDY DANY WYRAZ i proszę nie zwracać uwagi, że zdania nie są ułożone w odpowiedniej formie gramatycznej. Z góry serdecznie dziękuję za udzieloną mi pomoc.
Zadanie 1
1. Nazywam się Ania i mieszkam w __.
2. Ja mam ciemno brązowe włosy i jasne zielone oczy.
3. Moje włosy są trochę kręcone.
4. Ja mam 13 lar.
5. Ja jestem wysoka.
6. Ja chciałabym w przyszłości być sędzią.
7. Ja nie mam okularów.
8. Moim ulubionym aktorem jest Johny Depp, Ben Stiller i Owen Wilson.
9. Moją ulubioną aktorką jest Reese Witherspoon.
11. Moja ulubiona książka to Alchemik.
12. Moją ulubioną porą roku jest zima.
13. Lubię czytać książki i słuchać dobrej muzyki.
14. Lubię nosić szerokie, ciemne bluzy z kaputerem.
15. Zawsze staram się być uśmiechnięta i miła dla innych.
Zadanie 2.
1. Jednym z moich idoli jest Marshall Bruce Mathers 3.
2. On jest dobrze wyglądający.
3. Nie ma brody i wąsów.
4. On ma 38 lat.
5. Jego znak zodiaku to waga.
6. Z zawodu jest muzykiem, aktorem i producentem.
7. On jest wysoki.
8. Jego naturalny kolor włosów to czarne.
9. Jego ulubiont napój to Mountain Dew.
10. Ma córkę Haile, która ma 11 lat.
11. Jego najlepszym przyjacielem jest 50 Cent.
12. Eminem ma oczy koloru błękitnego nieba.
13. Jego ojciec nazywa się Marshall, a matka Debbie.
14. Cenię Eminema za jego charyzmatyczną i silną osobowość.

2

Odpowiedzi

2010-01-15T20:42:44+01:00
Http://translate.google.pl/#pl|en|
Wejdź sobie tu i sobie przetłumacz i ci jeszcze wyskoczy jak się wymawia (trzeba na ten głośniczek kliknąć)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T21:11:27+01:00
1.My name is Ania and i'm live ....
2.I have a brown hair and green eyes.
3.My hair are little frizzy.
4.I have got a thirteen years.
5.I'm towering.
6.I'm wanna be a referee in future.
7.I haven't got a glasses.
8.My favourite actors is Johny Depp,Ben Stiller and Owen Wilson.
9.My favourite actress is Reese Witherspoon.
10.My favourite book is Alchemik.
11.My favourite season is winter.
12.I like read book and listen to music.
13.I like port a wideband,murkily sweatshirt with hood.
14.I always apply have got a smile on lips and league for others.
zad 2
1.One of my idols is Marshall Bruce Mathers 3.
2.He is a good presentation.
3.He hasn't got a face fungus and whiskers.
4.He has got a thirty eight years.
5.His star sign that scale.
6.With walk of life is muso,actor and maker.
7.He is tall.
8.His naturally colour hair that black.
9. His favourite drink that Mountain Dew.
10.He has got a daughter Haile and she has got a eleven years.
11.His the best friend is 50 cent.
12.Eminem has got eyes colour azuline sky.
13.His dad name is Marshall and mom Debbie.
14.I rate Eminem without his charisma and will-power.