Odpowiedzi

2010-01-15T18:22:55+01:00
Podróż
Czar Podróży
Wiersze z podróży
Podróż w naturę
Podróż na bocianie
2010-01-15T18:24:09+01:00
Hmm.. nie jestem pewna, ale chyba ''Zaufałem drodze'' i ''Odyseja''... występuje tak motyw wędrówki więc chyba może być.^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:27:42+01:00
Masz pare przykladow i autorów

Kiedy w daleką odjeżdżasz krainę,
Ja kończę moje na ziemi wygnanie,
Ale samotny — ale łzami płynę —
I to pisanie…
Juliusz Słowacki


nad parowozem dym białe kwiaty
gwizd o15 w niedzielę pociąg odjechał
w inną niedzielę przyjdzie
z wojska napiszę list nad parowozem dym białe kwiaty gwizd
15 w niedzielę pociąg odjechał inną niedzielę przyjdzie
pracują czerwone obłoki pchają się ku słońcu
na stacji dzień jak co dzień tydzień jak tydzień
a szyny 20 szyny się nigdzie nie kończą
Daleko, Józef Czechowicz

Jeszcze jak kolezanka napisala Odyseja czyli Powrot z pod troi Odysa i jego tułaczka