Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:33:28+01:00
Tillage - orka
tuna - tuńczyk
salmon - łosoś
cod - dorsz
trout - pstrąg
herring - śledź
halibut - halibut
carp - karp
plaice - płastuga
sardine - sardynka
pike - szczupak
mackerel - makrela
catfish - sum
dolphine - delfin
crab - krab
octopus - ośmiornica
tench - lin
jellyfish - meduza
shark - rekin
whale - wieloryb
1 5 1
2010-01-15T18:43:13+01:00
Karp
sum
płotka
okoń
orka
wieloryb
płaszczka
barrakuda
delfin
rozgwiazda
konik morski
manat
meduza
mureny
ośmiornice
najeżka
amfiprion
rekin
szczupak
ryba piła
rak
krab

Nie wiem ile tu jest, ale wydaje mi się, że wystarczy! ;)
1 5 1