2. Do podanych nazw elementów budowy komórki dopasuj nazwy organizmów, u których te elementy występują. Nazwy organizmów mogą się powtarzać.

{wilk, salmonella, dąb, pieczarka}

ściana komórkowa - .................................
jądro komórkowe - .................................
jedna duża wodniczka - .................................
mitochondrium - .................................
chloroplast - .................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:30:46+01:00
A) pieczarka
b) salmonella
c) pieczarka
d) pieczarka
e) dąb
35 4 35
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T18:44:53+01:00
Ściana komórkowa - pieczarka
jądro komórkowe - salmonella
jedna duża wodniczka -pieczarka
mitochondrium - pieczarka
chloroplast - dąb
77 2 77
2010-01-15T22:20:06+01:00
Pieczarka
salmonella
pieczarka
pieczarka
dąb
51 2 51