Odpowiedzi

2010-01-15T18:33:02+01:00
Rośliny zbudowane są z komórek, tworzących u roślin wyżej uorganizowanych tkanki i organy. Umożliwiają one im oddychanie, odżywianie, wzrost i rozwój. Proces fotosyntezy prowadzą dzięki chloroplastom zawierającym chlorofil a i pochodzącym z endosymbiozy sinic. Grzyby to wielokomórkowe lub komórczakowe organizmy cudzożywne, niezdolne do aktywnego ruchu, o ścianach komórkowych zbudowanych z chityny.
10 4 10
2010-01-15T18:34:58+01:00
Rośliny są samożywne, a grzyby cudzożywne.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:43:40+01:00
1.Grzyby i rośliny to odrębne królestwa.
2.Grzyby to rośliny, które są cudzożywne rośliny zaś są samożywne.
3.Grzyby Nie potrafią , tak jak rośliny, same syntetyzować związków organicznych z substancji nieorganicznych , w związku z czym, konieczne są im gotowe substancje odżywcze, które pobierają z materii organicznej wytworzonej przez rośliny albo zwierzęta. Ze względu na sposób odżywiania,
31 3 31