Odpowiedzi

2010-01-15T18:31:13+01:00
Krów jest o 100 więcej niż owiec
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:32:01+01:00
Stosunek 2:3:1 oznacza,że całośc masz podzielić na
2+3+1=6 równych części
600:6=100

i 2 takie części, czyli 2 razy 100=200 to krowy

3 takie części , czyli 3 razy 100=300 to świnie
a 1 taka część czyli 100 sztuk to owce

200-100=100
odp. owiec jest 2 razy mniej niż krów, i o 100 sztuk mniej
1 5 1
2010-01-15T18:50:42+01:00
2x+3x+x=600
6x=600 /:6
x=100-ilosc owiec

2x=2*100=200-ilosc krow
200-100=100-o tyle jest mniej owiec

Owiec od krow jest o 100 mniej ;))