Odpowiedzi

2010-01-15T18:56:01+01:00
Ur. 30 czerwca 1983, siatkarka grająca na pozycji atakującej, a wcześniej środkowej, reprezentantka Polski. Mistrzyni Europy 2003 i 2005, mistrzyni Europy kadetek 1999, brązowa medalistka mistrzostw Europy juniorek 2000, najlepiej punktująca zawodniczka ostatniego Pucharu Świata, najlepiej punktująca i serwująca włoskiej Serie A1 i Grand Prix 2007. W maju 2008 wywalczyła z reprezentacja awans na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.
W 2008 r.podpisała kontrakt ze Scavolini Pesaro w którym będzie grać najprawdopodobniej do końca sezonu 2010/2011.Gra w pierwszym składzie.W sezonie 2008/2009 oprócz kilku wyróżnień MVP-dla najlepszej zawodniczki meczu,została uznana z 3 najbardziej wartościową zawodniczkę ligi włoskiej przez "La Gazzeta dello Sport".Poprzednie kluby: Skra Warszawa, SMS Sosnowiec, AZS AWF Danter Poznań, Farmutil Pila,Minetti Infoplus Vicenza Volley i Asystel Novara.
Sukcesy klubowe
Brąz-CEV(2007)-Asystel Novara
Brąz-Liga Mistrzyń(2008)-Asystel Novara
Puchar Włoch(2009)-Scavolini Pesaro
Superpuchar Włoch(2008)-Scavolini Pesaro
Mistrzostwo Włoch(2009)-Scavolini Pesaro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:56:21+01:00
Ur. 30 czerwca 1983, siatkarka grająca na pozycji atakującej, a wcześniej środkowej, reprezentantka Polski. Mistrzyni Europy 2003 i 2005, mistrzyni Europy kadetek 1999, brązowa medalistka mistrzostw Europy juniorek 2000, najlepiej punktująca zawodniczka ostatniego Pucharu Świata, najlepiej punktująca i serwująca włoskiej Serie A1 i Grand Prix 2007. W maju 2008 wywalczyła z reprezentacja awans na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.
W 2008 r.podpisała kontrakt ze Scavolini Pesaro w którym będzie grać najprawdopodobniej do końca sezonu 2010/2011.Gra w pierwszym składzie.W sezonie 2008/2009 oprócz kilku wyróżnień MVP-dla najlepszej zawodniczki meczu,została uznana z 3 najbardziej wartościową zawodniczkę ligi włoskiej przez "La Gazzeta dello Sport".Poprzednie kluby: Skra Warszawa, SMS Sosnowiec, AZS AWF Danter Poznań, Farmutil Pila,Minetti Infoplus Vicenza Volley i Asystel Novara.
Sukcesy klubowe
Brąz-CEV(2007)-Asystel Novara
Brąz-Liga Mistrzyń(2008)-Asystel Novara
Puchar Włoch(2009)-Scavolini Pesaro
Superpuchar Włoch(2008)-Scavolini Pesaro
Mistrzostwo Włoch(2009)-Scavolini Pesaro
1 1 1