Odpowiedzi

2010-01-15T18:41:17+01:00
A) 3,5 * 1,5 = 5,25 zł = 5 zł 25 gr
b) 3,5 * 2,25 = 7,875 zł = 7 zł 88 gr ( w zaokrągleniu )
c) 3,5 * 4,3 = 15,05 zł = 15 zł 5 gr
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:47:56+01:00
A.
3,5 zł ---> 1 m
x---------> 1,5 m

x= 3,5 × 1,5 = 5,25 zł

B.
3,5 zł ---> 1 m
x---------> 2,25 m

x= 3,5 × 2,25 = 7,875 zł ≈ 7,88 zł

C.
3,5 zł ---> 1 m
x---------> 4,3 m

x= 3,5 × 4,3 = 15,05 zł
1 1 1
2010-01-15T20:42:46+01:00
A)1,5m= 3zł50gr + 1zł75gr=5,25zł
b)2m= 7zł12,5gr zaokrąglenie 7zł88gr
c)4m= 15zł5gr

Jak coś to pisz z takimi łatwymi:p
1 5 1