Prosze o przetłumaczenie na jezyk polski ;]
...a really exciting plot.It`s set on the island of Java three hundred years ago. The best bit is when the boy is captured and Anilia has to rescue him. It`s so well-written and exciting - you really feel like you`re hiding in the rainforest with her. I`ve read it twice. I loved the dramatic ending when the volcano erupts. It...

3

Odpowiedzi

2010-01-15T18:54:45+01:00
Naprawdę ekscytująca scena. Jest osadzona na wyspie Java 300lat temu. Dobry jest kawałek kiedy chłopak jest zdeterminowany i Anilia go ratuje. Jest dobrze napisane i ekscytujące- uważam że dobrym pomysłem było ukrycie się z nią w lesie deszczowym. Uwielbiam dramat kończący się wybuchem wulkanu.

jeśli pomogłam prosze o naj...
2010-01-15T19:06:46+01:00
...naprawdę ekscytująca akcja.jest osadzony na wyspie jawie trzysta lat temu. najlepsze jest gdy chłopak jest zdobyty{pewnie w sensie schwytany czy porwany nie wiem} i anilia musi go ratować. Jest dobrze napisana i ekscytująca, naprawdę polubisz ich kryjówki w lesie deszczowym. przeczytałam ją dwukrotnie. kocham dramatyczne zakończenie kiedy wybucha wulkan. To...

[hym trochę dziwnie brzmi ale tłumaczenie powinno być dobre ;D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T20:53:27+01:00
... naprawdę ekscytujące scena. To jest ustawione na wyspie Jawa trzysta lat temu. Najlepszy bit jest, gdy chłopak jest opanowana i Anilia musi go ratować. Jest dobrze napisane i ekscytujące- uważam że dobrym pomysłem było ukrycie się z nią w lesie deszczowym. I lubie dramatyczne zakończenie, gdy wulkan wybucha. To ...

prosze o naj !