1 rozwiąrz krzyżówkę:
1- jedno komurkowe organizmy podobne do zwierząt <12 liter>
2-Organelle ruchu pantofelka.<6 liter>
3-glon i grzyb w jednym ciele <6 liter>
4- nitkowane komórki grzyba <8 liter >
5-umożliwia ruch euglenie zielonej<3 litery>
6- zbydowany z genetycznego i kapsydu<<5 liter>
7- w tej organelli znajduje się chlorofil<11 liter>
8-zróżnicowane ,samożywne organizmy wodne<5 liter> proszę pomoc>

3

Odpowiedzi

2010-01-15T19:01:55+01:00
1.pierwotniaki
2.rzęski
3.porost
4.strzępki
5.witka
6.wirus
7.chloroplast
8.glony
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:04:19+01:00
1. PIERWOTNIAKI
2. RZĘSKI
3. POROST
4. STRZĘPKI
5. NIĆ
6. WIRUS
7. CHLOROPLAST
8. GLONY
HASŁO: PROTISTY ;)
Proszę ;D
2 3 2
2010-01-15T22:08:14+01:00
1.pierwotniaki
2.rzęski
3.porost
4.strzępki
5.nić
6.wirus
7.chloroplast
8.glony

Hasło: Glony ;)