Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:29:20+01:00
Gdy na danym terenie panowała zima np. rośliny nagonasienne przeprowadzały fotosyntezę i zierzęta i pierwsi ludzie mogli oddychać. Mchy w swoich darniach gromadzą wode co powoduje że woda przesiąka do ziemi stopniowo i nie powoduje powodzi. Jak mi dasz punkty to napisze więcej bo mam książke z bioli puls zycia i mi łatwo...
11 4 11
2010-01-15T21:34:54+01:00
Na danym terenie panowała zima rośliny nagonasienne przeprowadzały fotosyntezę i zierzęta i pierwsi ludzie mogli oddychać. Mchy w swoich darniach gromadzą wode co powoduje że woda przesiąka do ziemi stopniowo i nie powoduje powodzi.
5 4 5