Wykorzystaj podane wyrażenia ze słowem serce w utworzonych przez siebie 5 zdaniach

serce może być: czułe czyste dobre gorące kamienne matczyne miękkie mocne otwarte rozdarte szczere szlachetne wielkie zatwardziałe złamane złote


ulłoż zdadia z porównanimi serce jak lód; jak głaz; jak dzwon

PROSZE :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:50:03+01:00
1.Mam szczere serce.
2.Moja mama ma dobre serce.
3. Mój kolega złamał serce pewnej dziewczynie.
4.Osoby które pomagają innym mają złote serca.
5.Moja sąsiadka ma wielkie serce.

Materialiści mają serca jak głaz.
Serce mojej siostry jest jak lód.
Mój kolega ma serce wielkie jak dzwon.

mam nadzieję że pomogłam;)
6 5 6
2010-01-15T19:53:20+01:00
Mam złamane serce.
Moja mama na gorące serce.
Pani nauczycielka ma wciąż zatwardziałe serce.
Ale ona ma matczyne serce!
Kocham tych, którzy majązłote serce.

Jej serce to chyba serce jak głaz.
Moja koleżanka ma serce jak lód.
Ciocia Marysia ma serce jak dzwon.
5 2 5
2010-01-15T20:25:33+01:00
1.Mój wujek ma serce z kamienia.
2.Ci,którzy w jakiś sposób pomagają innym mają złote serce.
3.Mój brat złamał mojej przyjaciółce serce.
4.Mama ma matczyne serce i bardzo kocha swoje dziecko.
5.Mówią,że tylko dobrzy ludzie mają czyste serce.


powodzenia ;)
jak coś to pisz:)
7 4 7