Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:58:11+01:00
Mozart hat 18 oper, 50 synphonien 30konzerte fur klavier und viele andere stucke geschreiben.

Mozart napisał 18 oper, 50 symfonii, 30 koncertów na pianino oraz wiele innych utworów.
2010-01-15T20:00:04+01:00
Mozart - 18 opery, 50 symfonii gryzmołów, 30 koncertów na fortepian i wielu innych krajów.
2010-01-15T20:01:37+01:00
Mozart miał 18 oper, 50 symfonii, 30 koncertów na fortepianie(pianinie) i wiele innych sztuk pisanych.