Odpowiedzi

2010-01-15T20:11:39+01:00
Sweet-Club fajny jest ,
Słodziuteńki wiecie też ,
Wszyscy będą w nim tak długo ,
aż ich mama nie zawoła .
Sweet-Club zaprasza was ,
byście przyszli , oo Tak .


Pozdro ; ]]
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T20:48:03+01:00
Wczoraj byłem w Sweet Club'ie, wyzywali mnie- Ty czubie,
Ja im na to a wy co ? oni powiedzieli miodzio,
zaś mój kumpel krodzio zrobił awanture,
i wieeelką w ścianie dziurę.
1 1 1